XDefiant Elite Founder's Pack
Jump-start your XDefiant career with the Elite Founder’s Pack including: - DedSec faction unlocked with all characters. - Game Over legendary skin for Sebastian. - Game Over legendary skin for the P90 SMG. - DedSec player card. - Exclusive Silver and Bronze Founder’s player cards. - 3,000 XCoins. - 10 weapon XP boosts. - Preseason premium battle pass access. - Exclusive Masquerade epic skin for Singa.