WWE 2K25 Saturday Night’s Main Event Pack
The Saturday Night’s Main Event Pack is a must-have for any fan of wrestling’s golden era. Turn back the clock with five legendary Superstars who have competed in the fan-favorite show and recreate nostalgic moments in WWE 2K25 The Saturday Night’s Main Event Pack includes the playable Superstars below along with their MyFACTION cards: Jesse “The Body” Ventura “Mr. Wonderful” Paul Orndorff Tito Santana Junk Yard Dog Sid Justice The Saturday Night’s Main Event Pack is included as part of the Season Pass, Ringside Pass, and as part of WWE 2K25 Deadman and The Bloodline Editions.