WWE 2K25 New Wave Pack
This star-studded DLC Pack contains each playable Superstar below and their MyFACTION cards: Chris Sabin Alex Shelley Giulia Stephanie Vaquer El Grande Americano The New Wave Pack is a part of the WWE 2K25 Season Pass, which is included in both the Deadman and The Bloodline Editions. The exact release date of El Grande Americano content is to be announced and subject to change.