WWE 2K24 WCW Pack
This product will no longer be available for purchase as of 1/31/2026. NOTE: All multiplayer servers for WWE 2K24 will be shutdown as of 3/31/2026. After that time, all game functions requiring online servers will no longer function. Grab your controller and take a trip down memory lane with five, larger-than-life Legends from the WCW era! The WCW Pack includes fan favorites like the “Master of the Diamond Cutter” Diamond Dallas Page, the incomparable Mr. Perfect, the legendary Iron Sheik, the unpredictable Great Muta, and the “Total Package” Lex Luger! Each playable Superstar comes with its own Pink Diamond MyFACTION card. In addition, the WCW Pack features the debut of the WCW Fall Brawl WarGames arena which supports traditional matches, as well as the WarGames match. The WCW pack is included with the WWE 2K24 Season Pass.