WWE 2K22 The Whole Dam Pack for Xbox One
Whether rocking out, creating controversy, or soaring through the sky, all eyes will be on you with WWE 2K22's The Whole Dam Pack. This DLC pack is headlined by WWE Hall of Famer Rob Van Dam and joined by pop culture icon Machine Gun Kelly, social media megastar Logan Paul, WWE Superstars LA Knight, Xia Li, Commander Azeez and NXT’s Sarray. Each playable Superstar comes with their own MyFACTION EVO cards. The Whole Dam Pack is already included in the WWE 2K22 Season Pass.