Bang, bang! The Most Wanted Pack is bringing the big guns to WWE 2K22, headlined by Cactus Jack - the most hardcore persona of WWE Hall of Famer Mick Foley. Also joining the fray is former WWE Hall of Famer Vader, NXT UK’s Ilja Dragunov, NXT’s Indi Hartwell, and from the Bottomless Pit - Boogeyman, who’s coming to getcha! Each playable Superstar also includes their own MyFACTION EVO cards. The Most Wanted Pack is already included in the WWE 2K22 Season Pass.