WWE 2K20 Originals: Southpaw Regional Wrestling
WWE 2K20 Originals: Southpaw Regional Wrestling is the third entry in the WWE 2K20 Originals series of downloadable content packs, each with a different theme that will introduce all-new imaginative realms to WWE fans, with new content for your favorite parts of WWE 2K. It’s 1987 and Southpaw Regional Wrestling takes its show to the beach for the biggest show of the summer. However, the evil banker Mr. Mackelroy has purchased the company and plans to destroy it. Can the Southpaw crew put a stop to his plans? Southpaw Regional Wrestling includes a new story-driven 2K Showcase, 5 story towers, 2 all-new arenas, 10 playable characters, new VO and commentary, dozens of new Superstar parts, and objects. This item is included in the WWE 2K20 Deluxe Edition and Backstage Pass.