WWE 2K18 Kurt Angle Pack
After more than a decade-long hiatus, your Olympic Hero has returned! Receive two playable versions of WWE Hall of Famer Kurt Angle: his WWE “American Hero” persona (2001) or his ECW “Wrestling Machine” persona (2006).