Wulf of Woe Bundle
The bloodline of the Wulf burns for battle once again! The Wulf of Woe Bundle contains the Lone Night Wulf Costume, the Lone Night Wulf Weapon Bundle, 550 Ancient Coins to spend in the Pirate Emporium and a bonus of 25,000 gold to spend in the Outpost shops.