Wulf of War Bundle
Temper the hot blood of the Wulf with the cool practicality of battle - because survival at sea demands more than teeth and claws. The Wulf of War Bundle contains the Night Wulf Costume and all four weapons in the Night Wulf Weapon Bundle, along with 550 Ancient Coins to spend in the Pirate Emporium and a free bonus of 25,000 gold.