World of Warships: Legends — Power of Independence
The legendary Arizona, mounted with the special Stars and Stripes camo, is the perfect combo of brute force and good looks! This pack contains: - 30 Premium Days - Arizona Tier V ship - Star and Stripes permanent camouflage - 750 doubloons - 37,000 Commander XP This pack comes with 10 Halloween camos as a bonus! In case you already have Arizona in your collection, you'll receive a compensation of 15,000,000 credits. Please note: Some content, such as Boosters, Commander XP, camouflages, etc., only becomes visible upon reaching a specific account level in the game. Some content, such as ships, permanent camouflages, containers, and flags, as well as patch symbols and bases, can be used solely on the platform of purchase.