World of Warships: Legends — Nimble De Grasse
Light some fires with De Grasse! She is a fast and capable cruiser with powerful guns and torpedoes. Just don't get hit! De Grasse comes with 5 days of Premium, 10 Camos, and a pile of Commander XP. This bundle contains: - De Grasse Tier V ship - 5 Days of Premium - 10 Hunter Camouflages - 37,000 Commander XP - Bonus: 10 Rare Commander XP Boosters In case you already have De Grasse in your collection, you'll receive a compensation of 15,000,000 credits. Please note: Some content, such as Boosters, Commander XP, camouflages, etc., only becomes visible upon reaching a specific account level in the game. Some content, such as ships, permanent camouflages, containers, and flags, as well as patch symbols and bases, can be used solely on the platform of purchase. You can obtain this DLC only once.