Put a seasoned Commander in charge of your Japanese ship! This set will provide you with a Japanese Commander crate, guaranteed to drop a Japanese Commander, along with camouflages and Promotion Orders. This bundle includes: - 1x Japanese Commander crate - 5x Imperial Japanese Navy camouflages - 3x Promotion Orders Some content, such as Boosters, Commander XP, camouflages, etc., only becomes visible upon reaching a specific account level in the game. Also please note that some content, including ships, permanent camouflages, containers, and flags, as well as patch symbols and bases, can be used solely on the platform of purchase. You can obtain this DLC only once.