World of Warships: Legends — Arkansas Brawler
Captain, consider building up your navy. This set will add two Tier III Premiums to your collection — swift Japanese cruiser Iwaki and mighty American battleship Arkansas, ready to brawl on the high seas. Bundle includes: American Tier III Premium battleship Arkansas Japanese Tier III Premium cruiser Iwaki 3 days of Premium Account 37,000 Commander XP In case you already have Arkansas or Iwaki in your collection, you'll receive compensation in the form of 5,625,000 credits for each ship. Please note: Some content, such as Boosters, Commander XP, camouflages, etc., only becomes visible upon reaching a specific account level in the game. Some content, such as ships, permanent camouflages, containers, and flags, as well as patch symbols and bases, can be used solely on the platform of purchase.