World of Warships: Legends – Ancient Champion
The King of the Franks and symbol of Egypt, fused together in naval form. Prepare your ship, Captain, there's an unknown enemy just beyond the horizon... - Tier VI Premium cruiser Charlemagne - Scarab Halloween Skin for Charlemagne - 7 days of Premium Account - 10x Rust Bucket Camos If you already have Charlemagne or the Scarab Skin, you'll receive the following as compensation: Charlemagne: 18,750,000 credits Scarab Skin: 3,250,000 credits Please note: Some content, such as Boosters, Commander XP, camouflages, etc., only becomes visible upon reaching a specific account level in the game. Some content, such as ships, permanent camouflages, containers, and flags, as well as patch symbols and bases, can be used solely on the platform of purchase.