WO4U: Special Costume for Hades
A special costume for Hades will be added. Enjoy the new battle experience! ■Content Special Costume for "Hades" ■How to use You can change costumes from camp by selecting "Party" - "Select Costume". This item is obtained with the purchase of WARRIORS OROCHI 4 Ultimate Deluxe Edition or WARRIORS OROCHI 4: The Ultimate Upgrade Pack Deluxe Edition. Please be careful not to purchase the same content twice. This content is only applicable to the WARRIORS OROCHI 4 Ultimate, it cannot be used in WARRIORS OROCHI 4 base game.