Witch Hunters
This Warband adds the Witch Hunters, with 7 new unit types and a fully playable campaign featuring unique Dramatis Personae, High Capitular Wilhelm Krieger. Amidst the rivalries and violence that splits the Empire, sinister forces creep back into the lands of men. Against these evils stand the Witch Hunters, remorseless warriors in service to the Temple of Sigmar. The witch practicing her fell magic, the mutant spreading its corruption of flesh, the necromancer violating the sanctity of the grave, the daemon seeking to possess souls – these are the foes of the Witch Hunter. The Witch Hunters will allow nothing to make them waver in their defence of mankind against these evils. They are the Templars of Sigmar, and with sword and fire they will return their god’s justice to Mordheim.