White Noise 2 - Supporters Pack
The White Noise 2 Supporters pack features 2 new items: The Metal Flashlight Powerful and sturdy, this flashlight will work even under the harshest conditions. A new flashlight with improved Range The Fungus This unearthly Fungus feeds from the bodily remains that other predators leave behind. An Idol with improved Detection and the Spores trait, increasing the Creature's speed when it's nearby.