White Noise 2 - Okiku
This downloadable content for White Noise 2 allows you to play with Okiku, the Wretched Doll. It also includes a new Idol to use in the game. Okiku, the Wretched Doll An old spirit related to death, Okiku inhabits a miserable husk. She watches humans from afar and, once the flame of life burns out, escorts their souls to the afterlife. Okiku doesn't have an evil nature, as she sees death as a part of the natural cycle of life. Okiku is a creature whose powers grow during each match, and ends up being an unstoppable hunter. Purger This old trunk is able to draw wayward souls, as an offering to the dark ones, to carry out a cleansing ritual.