White Noise 2 - Corey & Shaira
This downloadable content for White Noise 2 allows you to play with 2 new investigators, and get 2 new Flashlights: Corey Threatened to end up in a correction home, Corey didn't hesitate for a second and ran away. His straightforwardness has brought him astray, but it's also helped him survive until today. Corey is a jack-of-all-trades investigator capable of helping the team with his mechanic skills. Sadly he has a tendency to break things... Shaira When not absorbed in spiritism books or ancient rites, Shaira is a renowned fortune teller. Will her extensive knowledge about paranormal events help her facing the darkest horrors? Shaira can use her spiritism skills to empower nearby ghosts. Her concentration can be easily broken, so she works better with her flashlight off. LED Spotlight It offers noticeable battery savings, but it's not exactly built with quality materials... Railroad Lantern The main communication method between trains and stations has become a reference point in the fight against evil.