White Noise 2 - Astaroth
This downloadable content for White Noise 2 allows you to play with Astaroth, the Duke of Hell One of the most ancient and powerful Demons, for centuries Astaroth has been seducing and tempting human beings to inadvertedly take part in his evil plots. Now, all the pieces are in place, and it's time to take direct action and conquer all humanity. Astaroth is a creature that makes use of his demonic powers to distress investigators and create chaos and panic among them.