Where Winds Meet-Monthly Fund
In Where Winds Meet, purchase this item to claim 300 Echo Beads. Within 30 days, you will be granted 100 additional coins every day. Echo Bead can be used in the shop to unlock premium skins, mounts, weapons, effects, and other appearances. Your participation in the in-game lottery offers a chance to claim rare appearances and exchange for unique items. Echo Jade can be used to draw for appearances and exchange for unique items.