Welcome to ParadiZe - Archeologist Quest
Ah! You there, survivor! Yes, you. We need someone to help us with our research. A genuine archaeologist of modern times to unearth all the outfits that Jeff Tusk hid for his future admirers. And since there won't be a future, we might as well dig them up right now. Led by the renowned archaeologist Makoto Yamahori, explore ParadiZe in search of Jeff Tusk's recent past and unlock 10 additional cosmetic items.