"Royalty is a state of mind." Some fashions just can't be stopped by time or distance. When you're the new prince in town, it's not unusual to make a big impact. Contains: - Complete set of clothing items. - Paint job for vehicles. - Custom finish for weapons. - Decals for RC devices. Find your unlocked items under their corresponding shop: Wardrobe, Car on Demand app, or 3D printer in any hackerspace.