"Soldiers of fortune, men of war." There's no zone too hot and no job too dangerous for professional soldiers. Load up and keep your head on a swivel. Contains: - Complete set of clothing items. - Paint job for vehicles. - Custom finish for weapons. - Decals for RC devices. Find your unlocked items under their corresponding shop: wardrobe, Car on Demand app, or 3D printer in any hackerspace.