"From the streets..." One hacker's trash is another's treasure, like the cardboard backpack. Eco-chic! Hide among the forgotten with this pack of utilitarian gear. Contains: - Complete set of clothing items. - Paint job for vehicles. - Custom finish for weapons. Find your unlocked items under their corresponding shop: wardrobe, Car on Demand app, or 3D printer in any hackerspace.