Wartales - The Tavern Opens!
Open Your Tavern! Manage and expand your own tavern in this management and simulation expansion for Wartales. During your adventures, secure wealth and prestige for your troop. Purchase your initial establishment, select the finest decor for your tavern, hire employees, and craft the optimal menu to satisfy your daily customers. Manage Your Workforce Recruit skilled employees based on their specialties, level, and salaries. Choose from civilian recruits, or transfer companions from your troop to your tavern. Hire, manage and assign your employees to various roles and optimize the production to improve efficiency! Or simply send spies to your competitors to learn their specialties? Satisfy Your Customers Remember, the customer is king. Each customer belongs to a faction with specific preferences (food and drinks in the menu, furniture, songs, security level…). Redecorate your establishment, change prices and offers to meet the needs of your target clientele, as their visits impact your profits, prestige, and may lead to special events! From wreckage to wonder Improve your tavern by investing in equipment and decoration, expanding your workforce, and refining your menu to suit your clientele. Earn rewards to become the most notable establishment, whether you’re popular among bandits and the guard, or traders and noblemen. The choice is yours! But watch out for rivalries and potential infiltrations as others grow jealous of your success. Could your establishment be destined for the greatest cities, such as… Gosenberg?