Wars & Paws Bundle
If you're the sort of merciless rogue who seeks to destroy the good, the noble and anyone foolish enough not to pet your beloved dog, this set is for you. The Wars & Paws Bundle contains the Reaper's Heart Dog, the Dark Warsmith Costume (which includes an Evil Laugh Emote), 550 Ancient Coins to spend in the Pirate Emporium and a free bonus of 25,000 gold.