Warhammer 40,000: Space Marine 2 - Black Templars Champion Pack
Forever crusade against the enemies of Humanity with the Black Templars Champion Pack, granting you a unique full-body Power Armour skin for the Bulwark class and a Power Sword skin featuring the colours and iconography of the Black Templars. The cosmetics in this Pack can only be equipped in the game’s Operations and Eternal War modes. The Black Templars Champion Pack is included in the Warhammer 40,000: Space Marine 2 Season Pass 2.