Gain access to exclusive Xbox content and Boosters with Jade Axa Bundle. Whether you’re a seasoned veteran or a newly-awoken Tenno, this eight-item collection is sure to give you a boost. The Jade Axa Bundle includes: - Rhino Jade Skin - Jade Axa Syandana - Fragor and Fragor Jade Skin - 3-Day Affinity Booster - 3-Day Credit Booster - 50,000 Credits - 300 Platinum The Jade Axa bundle may only be purchased once per account.