Warface - Icebreaker Pack
Demolish any opposition with an Icebreaker Tactical Axe that will channel your fury into merciless strikes! The pack contains: - Icebreaker Tactical Axe - 500 Kredits Kredits are a premium in-game currency in Warface. It allows you to purchase weapons, armor, boosters, consumables and much more.