Warface "Heist" Edition
Get a "Heist" pack featuring a superb secondary weapon with immense stopping power, a bunch of useful consumables and premium in-game currency. The pack contains: — Heat S&W M&P R8 — 1000 х Heat Smoke Grenades — 500 Kredits Kredits are premium in-game currency in Warface. They can be used to purchase weapons, armor, boosters, consumables and much more.