Warface - Engineer Starter Pack
Despite its name, this pack will satisfy the needs of even the toughest battle-hardened veterans. This is your best pick if you just want to head straight for the fight, dispatching enemies with deadly burst fire. The pack contains: - Magpul FMG-9 submachine gun - Engineer of the Paragon Squad skin - 300 Kredits Kredits are a premium in-game currency in Warface. It allows you to purchase weapons, armor, boosters, consumables and much more.