Warface: Clutch — Sniper Black Friday Pack
Stay hidden and strike with precision! This pack provides the perfect gear for Snipers, featuring a golden sniper rifle and more. Pack includes: ● 1500 Kredits ● 5000 parts ● Super VIP Booster (30 days) ● Golden SVCh-54 Note: Exclusive Black Friday deal.