War Thunder - Starter Pack
This pack includes: M5A1 Stuart (Rank 2 USA); Thach's F2A-1 Buffalo (Rank 1, USA); Premium account for 15 days; 2000 Golden Eagles; 120000 Silver Lions. All premium vehicles allow you to earn increased Research Points and Silver Lions for each battle and comes furnished with all available modifications. With a Premium account (also purchasable in the game for Golden Eagles) you will earn more Research Points and Silver Lions during each battle for a set amount of days. This is cumulative with bonuses from premium vehicles! Note! Compensation is not provided if you purchase 2 different packs which include the same vehicle or you already have the vehicle from this pack!