War Thunder - Mustang Pack
This pack includes: P-51D-20 'Mustang' aircraft (Rank 4 USA); Premium account for 15 days; 2000 Golden Eagles. The P-51 Mustang is one of the most iconic American fighter planes, a reputation it certainly earns with its undeniably impressive performance. The Mustang is a true workhorse with a lot of power behind it. It boasts an impressive climb rate and speed, and while it is a heavier aircraft, it's far from helpless in a turnfight. It comes with six 12.7 mm machine guns equipped with powerful late-war ammunition, enough to take anything out of the sky. It can also equip an array of bombs and rockets for close air support roles. The P-51D-20-NA is a real classic, a powerful aircraft that can do effectively anything you need it to, as long as you keep your speed up! All premium vehicles allow you to earn increased Research Points and Silver Lions for each battle and comes furnished with all available modifications. With a Premium account (also purchasable in the game for Golden Eagles) you will earn more Research Points and Silver Lions during each battle for a set amount of days. This is cumulative with bonuses from premium vehicles! Note! Compensation is not provided if you purchase 2 different packs which include the same vehicle or you already have the vehicle from this pack!