War Thunder - Guards Pack
This Pack includes: T-34 mod. 1941 tank with F-34 gun and cast turret (1st Guards Armored Brigade painting) (Rank 2 USSR); Premium account for 7days; 1000 Golden Eagles. The 1st Guards Armoured Brigade was formed in autumn of 1941 after successful battles in the early stages of the war and later participated almost in all major operations – The Battle for Moscow, the Battle of Kursk, and the siege of Berlin. 29 tankers of the Brigade were awarded with the most prized title – The Hero of Soviet Union. This 1941 modification of famous T-34 medium tank is armed with a rapid-firing 76-mm cannon which is able to destroy enemy vehicles of equal rank with one shot. All premium vehicles allow you to earn increased Research Points and Silver Lions for each battle and comes furnished with all available modifications. With a Premium account (also purchasable in the game for Golden Eagles) you will earn more Research Points and Silver Lions during each battle for a set amount of days. This is cumulative with bonuses from premium vehicles! Note! Compensation is not provided if you purchase 2 different packs which include the same vehicle or you already have the vehicle from this pack!