VIP Shop Ticket (7 Pack)
VIP Shop Tickets give access to the hidden store of various exclusive content. For each ticket owned, a single item may be purchased for the normal Shop price, even if it would not normally be for sale. This can mean significant savings from trying to find things on the Player Market.