VIP Pass
Unlock all DiRT Showdown online multiplayer modes and the opportunity to upload highlights of your best runs direct to YouTube* with the DiRT Showdown VIP Pass†. The VIP Pass will also give you the Jackson Adventurer and Subaru Impreza WRX STI GD cars with liveries.*Xbox 360 Hard Drive required.†Purchase not required if you already have a VIP Pass code.