Vigor - Scarlet Reaver Pack
Turn the tide of battle in your favor with the Scarlet Reaver Pack. Ransack through the loot to get your hands on the most powerful weapons, snatch the most glittering valuables, and prepare for your next adventure. Your legend rises with every successful haul, so gear up, grab what you can, and strike fear into the hearts of those who oppose you as you plunder the Outlands! This pack includes: - Lord of the Seas (Scarlet Reaver) - Seafarer's Headscarf (Maroon) - Gunner's Eye Patch (Powder Monkey) - Pouch Strap (Bountiful) - Bounty Protector (Pillager's Grasp) - 5x L85A1 + 300x ammo (5.56x45 NATO) * Catch of the Day Skin for L85A1 - 5x ZA M76 + 100x ammo (7.92x57 Mauser) * Moored Skin for ZA M76 - 5x PKM + 1000x ammo (7.62x54) * Call of the Sea Skin for PKM - 10x Sawed-Off Shotgun + 50x ammo (Shotgun Shell) * Deckhand's Doodles Skin for M14 - 10x Barracuda * Sharpfin Skin for Barracuda - 3x Mortar Strike - 3x Double XP Ticket - 5x Insurance Ticket - 25x Loadout Ticket - 2000x Crowns This pack may only be purchased once per account and is available for a limited time.