Vigor: Path to Vengeance Pack
Join Adam on his path to vengeance! Dive into his story of despair, misery, hope and heartbreak. Discover the clues to learn why he became a merciless assassin in the new season and equip yourself with his iconic gear. The Outlands will never be the same... This pack includes: - Frømand (Adam's Vengeance) Uniform - 3x L85A1 + 9x 30 ammo - 3x Gal + 9x 32 ammo - 4x Gal skins: * Rectangle Green * Spray Tan * Sawtooth Pattern * Needles Pattern - 2,500 Crowns This pack may only be purchased once per account and is available for a limited time.