Vigor - One-Eyed Menace
One-Eyed Menace roams the region. Not many Outlanders have seen this battle-hardened survivor with their own eyes and lived to tell the tale. Reach your salvation by becoming the menace of the Outlands! This pack includes: - Urban Menace (Reborn) Uniform set - Bandana Masque (Ringleader) Headgear set - Negotiator's Pack (Strong Argument) - Brawler's Gloves (Shredder) - 3x L96 + 100x ammo (7.62x54) * Danger Skin for L96 * Mamba Skin for L96 * Rectangle White Skin for L96 - 3x B93 Raffica + 100 x ammo (9x19 Parabellum) * Snow Blue for B93 Raffica * Brush Green for B93 Raffica * Spray Brown for B93 Raffica - 2500x Crowns This pack may only be purchased once per account and is available for a limited time.