Vigor - Lawkeeper Pack
Anarchy has ruled the Outlands for far too long. A Leader has to emerge to impose law and order. Gear up with the Lawkeeper Pack and become the force that ends the chaos. This pack includes: - Mayor (Law Marshal) - Constable Hat (Law Marshal) - Lawman's Bag (Law Marshal) - 3x L86 + 180x ammo (5.56x45 NATO) * Field Scrim Skin for L86 - 3x SVU + 90x ammo (7.62x54) * Ancient Inscription Skin for SVU - 5x Uk vz. 59 + 500x ammo (7.62x54) * Runic Skin for Uk vz. 59 - 5x B93 Raffica + 300x ammo (9x19 Parabellum) * Ancient Lore Skin for Raffica - 3x Armor Plate - 3x Adrenaline Shot - 3x Mortar Strike - 2x Double XP Ticket - 5x Insurance Ticket - 25x Loadout Ticket - 200 Crowns This pack may only be purchased once per account and is available for a limited time.