Vigor - Expedition: Absolution
Until the scientists find absolution for us all, the Outlands remain a dangerous place. Arm yourself with everything you need for an expedition into the unforgiving Norwegian wilderness. This pack includes: - Field Researcher (Absolution) Uniform set - Expedition Guard (Absolution) Headgear set - 5x L86A1 LSW + 150 x Ammo: 5.56x45 NATO - 3x L86A1 LSW skins: * Brush Brown * Dot Pattern * Spray Jungle - 3x Bugle F1 + 75 x Ammo: 5.56x45 NATO - Rectangle Black Skin for Bugle F1 - 3x ADR-97 + 150 x Ammo 5.7x28 - Snow White Skin for ADR-97 - 10x Radiation Grenade - 10x Iodine - 7x Armor Plate - 2500x Crowns This pack may only be purchased once per account and is available for a limited time.