Vigor - Doomsday Survival Stash
Are you ready to wreak havoc in the Outlands? Open the Doomsday Survival Stash, equip yourself with the armoury contained within and raise your chances of survival out there! Begin your journey as a menace of the Outlands and outlive everyone in Encounters! This pack includes: 10x A74-K + 300x ammo (5.45x39) 10x M21 + 100x ammo (7.62x51 NATO) 10x KS-23 + 30x ammo (Shotgun shell) 10x Gal + 320x ammo (9x19 Parabellum) 10x ZA M72 + 400x ammo (7.62x39) 10x Combat Magnum + 60x ammo (.357 Magnum) 100x Crowns This pack may only be purchased once per account and is available for a limited time.