Vigor - Civilians Thank Veterans
Salute the bravery of Czech war veterans and unleash the power of Vigor to illuminate their forgotten tales! The contributions of Czech veterans often go unnoticed, unlike in other countries where former soldiers receive more recognition. Our partnership with Lonely Base aims to change that! Equip yourself with the pack's poppy-red lion gear. All profits go to Czech veterans in need! This pack includes: - Deadshot Glove (Veteran) - Paratorba (Poppy Lion) - Flecktarn Shade skin for Vz. 58 P - Uk vz. 59 + 50x ammo (7.62x54) - 3x Vz. 52 rifle + 50x ammo (7.62x39) - 3x Skorpion + 50x ammo (9x18 Makarov) - 5x Armor Plate - 5x Antibiotics - 5x Bandage This pack may only be purchased once per account and is available for a limited time.