Vigor - Apocalypse Warlord
Apocalypse Warlord Time to flex! Let's show them how it's done... Use boosters to pack every lobby, taste the sweetness of the Premium Battle Pass, finish multiple Legacy Seasons, and get it all. Rule the Outlands instantly!