Vandell Character Pack
The devil on the court is here! Meet Vandell and dare to face his cruel personality! This Package includes: - Character - Vandell (P4) *If purchased, the package cannot be refunded as it contains in-game items that cannot be retrieved. *Upon purchasing, Package goes to Message Box. *If you own Vandell, Vandell is exchanged for certain amount of points. *Package components and sale can be exchanged or terminated without notice.