Van Helsing III: Protector Epic Item Pack
Slaughter the vile monsters with this collection of epic gear that can be found exclusively in this content pack for the Protector class. The Protector Epic Item Pack includes a legendary shield and axe. These items have a unique look and will help you save the innocents in Borgovia. Not to mention that there is a pair of glowing red eyes on the shield that will be the last thing your enemies gaze upon. Notes: the DLC items are all account-bound, but they work across all of your characters. You can transfer the items between your characters by using the in-game storage.