Van Helsing III: Elementalist Epic Item Set
Harness the power of ancient epic items that can be found exclusively in this content pack for the Elementalist class. The Elementalist Epic Item Pack includes a unique poisonous scythe that eradicates the monsters of Borgovia. In addition, you get a Rune Cloak so you can do the killing with style. Notes: the DLC items are all account-bound, but they work across all of your characters. You can transfer the items between your characters by using the in-game storage.